WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen
WELKOM IN WILIO!

Je bekijkt Wilio als een niet-geregistreerde klant

Schakel over naar professional
Navigatie
Diensten
Prijslijst
Over de applicatie
Download de applicatie
Hoe werkt het
Hoe we kunnen verbeteren
Neem contact met ons op
Over Wilio
Inloggen

Metaalbewerking

Bent u op zoek naar een smid voor de metaalproductie? We hebben 21.773 providers in deze categorie. Verstuur aanvraag.

Begin

32.333 geregistreerde professionals

85.354 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Metaalbewerking

Heeft u een dienst nodig op het gebied van metaalproductie? Wilio helpt u kwaliteitsexperts te vinden in de productie van hekken, poorten, trappen, leuningen en balustrades. De productie- en montagekosten van staalconstructies zijn meestal afhankelijk van het dienstenaanbod. Bekijk meer informatie over de services: advies, verzendkosten, service na de garantie geleverd door een van onze 21.773-experts in de categorie.

Zie ook:Prijzen

32.333 geregistreerde professionals

85.354 opgeloste projecten

4,8 van de 5 gemiddelde evaluatie van onze experts

226 512 Toepassingsinstallaties

Bruikbare informatie

Wat wil je weten

Metaalbewerking - kunst van het bewerken van metalen Metaalproductie is het proces van het produceren van decoratieve of nutsartikelen van metaal. Het resultaat kan verschillende objecten zijn, van sieraden en zilvergebeurtenissen in grote mate, zoals schepen, bruggen en olieraffinaderij. Daarom is er een breed scala aan vaardigheden, processen en hulpmiddelen in metalen bewerking. Metalen verwerking geschiedenis is een paar millennia begonnen. Mensen ontdekten kenmerken van bepaalde ertsen. Ze ontdekten dat ze een metaal kunnen produceren door te smelten of een metaal werd in korte tijd een deel van hun leven. Metalen eigenschappen en ductiliteit stonden mensen toe om hem te draaien op wapens, gereedschappen, ornamenten en andere nuttige items. De oudste metalen verwerkingstool is hamer. Ongeveer 2500 vóór n. l. Mensen hebben geleerd om gesmolten metaal te gieten of te gieten om te vormen. Toen, in de neolithische metalen als koper, zilver en goud gevormd in sieraden en later, werden een aantal getalenteerde ambachtslieden die met de productie van daken, zilveren sieraden of wells op het moment van brons werden gevonden. Bronstijd was een periode waarin mensen begonnen met het produceren van bronzen sculpturen en lichtmetalen messing. Een andere significante ontwikkeling in de metaalbewerkingsindustrie is opgetreden bij ijzer wanneer het ijzer werd gebruikt om verschillende nuttige hulpmiddelen te produceren. Tot nu toe is er grote vooruitgang geboekt in de metaalbewerkingsindustrie, vooral bij de productie van legering en in het gebruik van metalen voor industriële doeleinden. In de 12e eeuw produceerde fijne sieraden uit zilver. Goldsmiths begonnen het gilde te organiseren vanwege de grote vraag naar sieraden. Tijdens de 17e en 18e eeuw werden ook kwaliteitszilvergoed en sieraden zeer geëist in Europa. Daarnaast begon Prekolumbiva America in deze periode te gaan met het omgaan met wholesale-aanbod van sieraden met zilveren ornamenten. Metaalbewerking omvat het werken met hamer, trekken, zonnebaden en gieten. Sommige van de decoratieve processen in de metaalbewerkingsindustrie zijn embossing, schadelijk, emaille, etc. Shaping is een reeks processen waarbij de metalen verwarming en vormen. Hot fitting ligt in een metaalvervorming door hydraulische persen en hamer. Er zijn verschillende soorten gieten, waaronder het gieten in zand en schelpen, investeringen, centrifugaal, roterend en drukgieten. Carriage-processen veranderen metaal op een geometrische vorm die resulteert in een juweel of ornament. Frezen is een andere manier om zilver te vormen met behulp van een freesmolen. Andere processen omvatten slijpen, solderen, hardsolderen, strekken en etikettering. Smelt verandert juweel naar werkstuk. De laatste stap in het produceren van zilveren sieraden is bewerken of wijzigen. Metaalproductie is een ruime termijn waarin de industrie is inbegrepen, wetenschap en metallurgie. Het is echter ook een kunstvorm en hobby voor veel mensen, praktijk die veel culturen, races en beschavingen combineerden. Metalen producten, hulpprogramma en decoratieve objecten zijn gemaakt van verschillende metalen, waaronder koper, ijzer, zilver, brons, lood, goud en messing. De oudste kunstmatige artikelen waren van steen, hout, botten en klei. Later leerden mensen metalen uit de grond en verwerken ze ze in onderwerpen. Metal Production Results zijn containers, gerechten, uitsteeksels en rituele objecten, decoratieve objecten, architecturale ornamenten, persoonlijke ornamenten, standbeelden en wapens. Algemene processen en technieken Veel van de gebruikte technische procedures zijn in principe hetzelfde als die in de oudheid worden gebruikt. Bijvoorbeeld de initiële metaalbewerking die bijvoorbeeld bekende, bijvoorbeeld bruinen, embossing, verguld, bekabelde tekening, glazuur en edelstenen. Smeden en gieten Alle decoratieve fittingen werden oorspronkelijk geproduceerd door hamer. Verschillende delen van elk product werden afzonderlijk gevormd en vervolgens werden verbonden door threads of werden geknepen op een solide kern (soldeer nog niet uitgevonden). Bovendien werden de smeedde koperen platen gevormd in lied en individuele stukken gecombineerd met koperen draden. Een uitstekend voorbeeld van een dergelijk werk is het Egyptische standbeeld van Pharao Pepi in de levensgrootte in het Egyptische museum in Caïro. Ongeveer 2500 vóór n.l. Twee standaard metaalproductiemethoden werden ontwikkeld en gieten. Wijze van verloren was (gieten met behulp van waxvorm) werd in Egypte ongeveer 2500 vóór n.L. Later, na de gietmethode in formulieren met kernen vervangen primitief en langdurig klinkproces, blijft de hamer het hoofdinstrument voor het maken van kunstwerken van edele metalen. Hamer en Punch is alles gedaan dat kan worden toegeschreven aan Assyrisch, Etrusky en Grieks Golden. Tiędi is de kunst van het verhogen van het ornament in verlichting van de rubberen kant. Het ontwerp wordt eerst op het oppervlak van de metaal en motieven getrokken, worden begrensd door een tracker die de basisdelen van de tekening naar de achterkant van de platen overdraagt. Het bestuur wordt vervolgens naar het asfaltblok naar het asfaltblok verhoogd en de te heffen onderdelen hameren zich in het compliant asfalt. Dan wordt de plaat verwijderd en opgelucht opnieuw om naar boven te gaan. In het smeden gaat door, deze keer is het achtergrondontwerp in het asfalt. De reeks van deze processen van roeren en opnieuw insluiten, gevolgd door op te drukken, bereikt het metaal op hun laatste uiterlijk. Er zijn drie basistypen gereedschappen - voor strijken, op embossing, en tot extrusie en een gespecialiseerd gereedschap met trillingen of veerstaaf die worden gebruikt om anders ontoegankelijke gebieden te bereiken. Het ornament in reliëf wordt ook geproduceerd door mechanische middelen. Een dunne buigzame metalen plaat kan in formulieren worden gecomprimeerd. Al deze methoden waren al in de oudheid bekend. Ponsen. Ponsen wordt gedaan door hamer en stakingen in metaal. Deze stoten zijn gevormd, zodat ze in staat zijn om enig effect te bereiken - een van de gravure (ingeklogen onder het oppervlak van metaal) of opluchting dat de metalen machine wil creëren. Het ontwerp is gevormd op het oppervlak en de opluchting kan worden verkregen door aangrenzende regio's te schrijven om achtergrond te vormen. Zo'n razend werk creëert soms reliëf, maar in het tweede proces is de vorm van achteren gestempeld. Gedetailleerde oppervlaktebehandeling van opluchting wordt bereikt door embossing; Deze uitdrukking is ook van toepassing op het retoucheren en voltooien van gieten met handgemaakte stempels. Gravure. Gravure betekent snijden of snijlijn. Het wordt gedaan met een snijgereedschap door druk van uw hand. Scheidt het materiaal bij het graveren. Wanneer de stok met druk wordt gedrukt, wordt dit proces het snijwerk genoemd. Lossen. Het decoratiesysteem dat bekend staat als damascatie, is afkomstig van Orient en vaak beoefend de ochtendgoudsmeden in Damascus; Vanaf daar stengelsnaam. Het invoegt een gouden draad (soms zilver of koper) op het oppervlak van ijzer, staal of brons. Het oppervlak waarop het patroon moet worden gevormd, wordt zachtjes gesneden met een scherp gereedschap. De gouden draad wordt gehamerd in kleine bolzijnen van snijoppervlak met hamers en veilig vastgesteld. Niello is het proces van het lossen van gegraveerde siersulfidepatronen met zilver of sulfide-mengsel. De eerste auteurs die schreven over het bereiden van Niello en zijn aanvraag op zilver, waren Eraclius en Theophilus in de 12e eeuw en Benvenuto Cellini in de 16e eeuw. Volgens hen wordt het niet geproduceerd door verbinding te maken met zilver, koper en lood en daaropvolgende menging van gesmolten legering met zwavel. Zwart product (een mengsel van zilveren sulfiden, koper en lood) wordt gepoederd; En na het gegraveerde metaal, meestal zilver, bevochtigd met een smaak (en) die wordt gebruikt om een ​​deel van het poeder en metaal te ondersteunen sterk verwarmd; Niello smelt en dekt gegraveerde kanalen. Het overtollige Niello wordt verwijderd door te krassen totdat de gevulde kanalen zichtbaar zijn, en tenslotte wordt het oppervlak geklommen. Vermoeding Er zijn twee manieren om glazuur aan metaal aan te brengen: kamers, waar de diskette in de kove vol email is; en Cloisonne waarin metalen riemen worden aangebracht op het metalen oppervlak dat cellen vormen en deze wordt dan gevuld met email. Vergulding. Vergulding is een artistieke decoratie van hout, metaal, gips, glas of andere onderwerpen door goud in blad of poedervorm te coaten. Deze uitdrukking is ook van toepassing op het gebruik van zilver, palladium, aluminium en koperlegeringen. De oudste van historische volkeren had meesterwerkgels, die overlappingen van een dungoudige vel op de koninklijke mummiebussen en het oude Egyptische meubels en het oude Egyptische meubels. Chinese controle ingericht hout, keramiek en textiel met prachtige gouden patronen. Grieken goud niet alleen hout, metselwerk en marmeren sculpturen, maar ook toegepast op de gouden amalgaam, met behulp van warmte geduwd kwik en verliet de gouden coating op het metalen oppervlak. Van Grieks nemen Romeinen de kunst, dankzij welke tempels en paleizen schijnen door briljante vergulden. Goud in dunne 0,25001 centimeterblaadjes wordt meestal door handmatig gedaan, hoewel de machines tot op zekere hoogte worden gebruikt. Na het snijden op een standaard vierkant van 9.84 centimeter, worden tickets geplaatst tussen bladeren van kleine boeken en klaar voor gebruik van ravage. Veel stoffen waarbij kunst vergulden kunnen zijn en nieuwe en prachtige effecten bereiken, kunnen speciale aanpassingen en toepassingen van zijn methoden en materialen vereisen. Alle vergulde typen hebben enkele basisprocedures. Het te verguld substraat moet bijvoorbeeld zorgvuldig worden opgesteld door de basiscoating. Gladde kleuren, vernissen of afdichtingskleefstoffen worden gebruikt volgens het type geschuurde materiaal. Corrosiemetalen kunnen (en beschermd) worden geverfd met een essentiële coating of ijzeroxidekleuren. Patronen kunnen ook worden geplaatst door op of gieten, poederchalk of droog pigment via geperforeerd papier gemaakt met pultpusping-wielen die aan de gewervelde dieren zijn bevestigd; Met Swivel-lay-out kunt u de meest gecompliceerde ontwerpen bereiken. Om een ​​lijmoppervlak te creëren waarop goud vasthoudt, is het noodzakelijk om het oppervlak van het verguld oppervlak te bereiden. Het gebruikte type kleefstof is afhankelijk van het type oppervlak dat moet worden verguld en of het noodzakelijk is dat de kleefstof snel of langzaam hangt. Wanneer de lijm voldoende gedroogd is, kan het gouden vel of poeder worden toegepast. Het gouden ticket kan worden aangebracht uit het boek op het oppervlak van het vergulde object. Echter, de gouden knie houdt echter een boek vast in de linkerhand met een overdekt gouden ticket en met een platte en scherpe tool die gouden plakjes gebruikt. Toen past een kameeljasborstel zorgvuldig toe op gouden tickets voor klaar oppervlak. Het borstelticket houdt dankzij een statische elektriciteit die het schuilplaats wordt gecreëerd door zachtjes met de borstel na het gezicht. Voor sommige geuvenprocessen wordt een padhouder gebruikt. Het is een rechthoekig stuk hout, een grote ongeveer 23 x 15 centimeter die is vastgedraaid met FLANEL en bedekt met een behandeld kalfsleer; Ongeveer het ene uiteinde van het perkamenteschild beschermt een zachte brief voor de stroom. Wanneer de vergulding is voltooid, moet het door bladeren bedekte gebied worden gewreven met een zachte katoenen chirurgische kwaliteit. Aldus wordt een hoogglans van vergulde oppervlak bereikt. Losse stukken goud misschien van het voltooide werk om een ​​kameeljasborstel te verwijderen. Goud goud kan poeder met wrijven door een zeef met zacht gaas. Goud is echter ook duur dat het vaak bronzen poeders vervangen. Als het gouden blad wordt gebruikt voor vergulde bommen en daken van gebouwen, wordt het in lintvorm gebruikt. Afwerkingsprocessen zoals polijsten vindt u beeldhouwkunst.